15 / 100

Cum să indexați noul dvs. site web in motoarele de căutare

In articol nostru vom incerca sa raspundem unei intrebari, des adresata: Cum să indexați noul dvs. site web in motoarele de căutare?

Imediat după lansarea noului site web, ati putetea crede că utilizatorii vor veni să-l viziteze și să-l utilizeze. Dar, din păcate, lucrurile nu stau chiar așa. Înainte de a primi vizitatori, există o serie de măsuri pe care trebuie să le luați, cum ar fi indexarea site-ului dvs. web pe motoarele de căutare. Cu alte cuvinte, trebuie să faceți ca motoarele de căutare să observe site-ul dvs., să-l puneți pe rezultatul căutării lor și să îl poziționați printre alte site-uri.

Cel mai important în ceea ce privește indexarea site-ului și SEO-ului site-ului dvs. este că nu ar trebui să uitați niciodată de bătălia pe termen lung care vă va aduce mult mai aproape de obiectiv decât acțiunile pe termen scurt pe care le puteți întreprinde și trebuie doar să vă așezați și să vă relaxați, deoarece majoritatea proprietarii site-ului web o fac. Motivul pentru a acționa mai în serios acțiunile pe termen lung este că motoarele de căutare clasează site-uri web superioare, care oferă conținut de înaltă calitate și lizibil, relevant pentru subiectul său și interesant pentru utilizatori.

Cum acționează motoarele de căutare

Practic, întregul proces de difuzare a rezultatelor căutării se împarte în trei etape:

  • Crawling
  • Index
  • Rang

Crawlingul Web

Crawlingul este primul proces pe care un motor de căutare îl face prin roboți, crawler sau spiders (păianjeni), pentru a descoperi site-ul, structura, conținutul, harta sit-ului și instrucțiunile. Acesta este un proces de citire, în care toate informațiile sunt asimilate pe baza instrucțiunilor date de motoarele de căutare.

Indexarea Web

Indexarea este procesul legat de înțelegerea întregii informații citite de pe site-urile web. Deci, dacă conținutul dvs. este relevant și de înaltă calitate, există mai multe șanse să fiți poziționat mai sus în următorul proces.

Indexarea sau Clasarea este procesul care începe odată ce interogați motorul de căutare cu cuvinte specifice și combinații de cuvinte. Pe baza algoritmului dezvoltat de google ( cel mai popular motor de căutare la momentul scrierii acestui articol ), motorul de căutare calculează cuvintele cheie și accentele din interogarea de căutare, astfel încât ar înțelege mai bine ce căutați cu adevărat. De asemenea, ceea ce este important de menționat este faptul că motoarele de căutare sunt prietenoase cu conținut unic, de înaltă calitate, relevant și interesant pentru utilizatori și, în plus, există mai mulți factori care vă vor determina rangul pentru interogări de căutare specifice. Depinde de cât timp petrec utilizatorii în primul rând pe pagina dvs. cu informații, câți au dat clic pe pagina dvs. web când li s-au oferit o serie de alte resurse pentru a obține informațiile respective și, desigur, algoritmul de respingere – de pe ce pagini au venit pe site-ul tău și dimpotrivă, la ce pagini merg utilizatorii după ce îți vizitează pagina web.

Deci, pentru a rezuma, cei mai importanți factori de clasare pe motoarele de căutare sunt:

  • Calitatea conținutului;
  • Focus pe cuvinte cheie;
  • Timpul petrecut pe pagina ta;
  • Rata de conversie;
  • Rata de respingere.

Un lucru foarte important în ceea ce privește procesul în trei etape este că acesta nu se oprește niciodată. Motoarele de căutare efectuează aceste operațiuni zilnic, astfel încât acestea să fie mereu actualizate și să ofere cele mai relevante rezultate pentru utilizatori. Întrebarea de acum este: Cum puteți accelera procesul pentru a vedea rezultatele site-ului dvs. pe Motoarele de căutare?

Pentru creșterea organică – pe care o recomandăm în totalitate, veți avea nevoie de două lucruri.

  • Sitemap fișier XML;
  • Integrare cu Google Search Console.

Acestea două sunt interdependente și lucrează între ele și la fel de bine cu motorul de căutare. În afară de Google, există și alte motoare de căutare, cum ar fi Bing, Yahoo, Yandex, Baidu și altele. Dar acest articol este mai mult pentru Google, deoarece va acoperi cea mai mare parte a pieței mondiale.

Cum să îți găsești site-ul, găsit, indexat și clasat de Google

După cum am menționat anterior, veți avea nevoie de fișier sitemap XML și de integrare cu Google Search Console

Fișierul XML Sitemap listează informații despre site-ul dvs. web, în ​​limbaj simplu și contorizeaza cele mai importante pagini existente. După cum a fost testat pentru site-urile web bazate pe WordPress, sitemap-ul ajută Google să găsească paginile și să exploreze site-ul. Există numeroase pluginuri și creatori de site-uri pentru site-uri web în acest moment, deci nu va fi dificil să găsiți o soluție bună în acest moment. După ce aveți fișierul sitemap și l-ați integrat cu site-ul dvs. web, următorul lucru care trebuie făcut este să configurați un cont Google Console Search.

Întrucât sitemap-ul și Google Search Console sunt interdependente și lucrează între ele, înainte de a configura un cont, veți avea nevoie de un sitemap – cel pe care la-ți creat deja la pasul de mai sus.

Al doilea lucru ce trebuie făcut este să verificați site-ul dvs. web cu Google Search Console. Și următorul este să inserați sitemap-ul, astfel încât Google să poată accesa, indexa și clasifica mai rapid site-ul.

Cu Google Search Console, vei putea monitoriza performanța site-ului tău pe trafic organic, cuvinte cheie, țări, pagini. Dar, de asemenea, instrumentul va detecta pagini cu erori și alte valori importante pe care trebuie să le cunoașteți.

Un alt avantaj, și am spune că cel mai important dintre Google Search Console, este că puteți anunța Google imediat despre noua pagină pe care o aveți și să solicitați imediat o cerere de accesare.

În decurs de 24 de ore, veți vedea cum începe pagina să funcționeze și veți putea urmări activitatea organică a site-ului utilizatorului și să luați decizii rapide cu privire la modul în care puteți îmbunătăți, schimba sau redirecționa traficul către alte pagini.

Ce urmează?

Imediat după ce ai finalizat întregul proces, nu ar trebui să stai pe loc și să te relaxezi. Lupta pentru o poziție bună pe motoarele de căutare este pe cale să înceapă, iar cel mai bun lucru pe care îl puteți face, este să începeți să creați conținut de înaltă calitate și să îl plasați pe paginile dvs., și apoi să solicitați Google să acceseze aceste pagini cât mai curând posibil.

Pe baza experienței Agentiei de Web Design IM Creative, vă recomandăm să vă concentrați pe calitatea conținutului și nu pe cantitate. Acest lucru înseamnă că dacă respectați tendințele, regulile și eliberați conținut frumos o dată în săptămână, este mult mai bine decât să scrieți 5-6 materiale pe zi și să nu obțineți rezultate mici sau mici.

In speranta ca acest articol „Cum să indexați noul dvs. site web in motoarele de căutare” va fost de ajutor va invitam sa mai cititi si alte articole publicate pe site-ul nostru

IM Creative Web Designe Angency

Author IM Creative Web Designe Angency

More posts by IM Creative Web Designe Angency

Leave a Reply

john@imcreative.ro